قوانین و مقررات سایت کالا سه سوت

قوانین کالا سه سوت چیست؟

ضمن تشکر از انتخاب فروشگاه اینترنتی کالا سه سوت ، از آنجا که استفاده از این سایت به هر شکل به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین آن است، تقاضا می شود آن را به دقت مطالعه فرمایید.

شرایط عودت وجه پرداختی

تقریبا تمامی کالاهای قیمت دار، موجود و آماده ارسال هستند. اما با توجه به انبار نکردن بخش زیادی از کالاها در بیشتر فروشگاه‌های اینترنتی از جمله کالا سه سوت ، و به علت نوسانات بازار ارز، ممنوعیت واردات و کسری مواد اولیه، که موجب ناقص شدن سبد محصول بسیاری از وارد کنندگان و تولید کنندگان شده است، امکان دارد برخی از کالاهای قیمت دار، موجود نباشند.  در صورت پرداخت وجه برای کالاهایی که موجودی آنها مغایرت داشته باشد، فروشگاه اینترنتی کالا سه سوت موظف به پرداخت وجه شما حداکثر در دو روز کاری پس از پرداخت است.

لازم به ذکر است وجه بازگشتی تنها به شماره کارت یا حساب شخصی پرداخت خواهد شد که خرید به نام ایشان انجام شده است.

شرایط عودت کالای دریافتی

لطفا هنگام ثبت خرید از برند، رنگ، مدل، قیمت، تعداد و سایر جزئیات کالای مورد نظر خود مطمئن شوید، پس از پرداخت و ارسال، تغییر موارد فوق امکان پذیر نخواهد بود. برخی از مشتریان گرامی به اشتباه تصور میکنند تا ۷ روز از تاریخ فاکتور و بدون دلیل فنی، میتوانند کالای خود را عودت دهند، در حالیکه مسئولیت انصراف از خرید شما مشتریان گرامی، با کالا سه سوت نخواهد بود.

اگر متوجه مشکلی فنی در کالایی که خریداری کرده اید شده اید می توانید حداکثر تا هفت روز پس از تاریخ فاکتور و با هماهنگی کارشناسان فروشگاه ، کالا را همراه با کارتن و بسته بندی سالم بازگردانید ، لازم به ذکر است گارانتی محصولات دارای گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد و کالا سه سوت هیچ مسئولیتی در قبال این مسئله نخواهد داشت.

در صورت مشاهده خط و خش، شکستگی و استفاده های اشتباه و نادرست از کالای خریداری شده، نصب نرم افزار و... محصول شامل گارانتی نمی شود.

همچنین اگر متوجه مغایرت کالای دریافتی با سفارس تان شده اید، و این مغایرت با باز نکردن پلمپ و بسته بندی قابل تشخیص است، لطفا حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا به طور کتبی به کارشناسان ما اطلاع دهید (از طریق ایمیل  info@kala3soot.com یا تیکت در وبسایت یا لینک واتساپ پشتیبانی در بخش فوتر وبسایت) گفتنی است برای کالاهایی که پلمپ انها باز شده باشند امکان عودت وجه وجود ندارد.

در صورت مخدوش بودن پلمپ کالای دریافتی (به خصوص درباره کالاهایی که پلمپ هولگرامی دارند مانند گوشی، لپ تاپ و...) از باز کردن پلمپ خودداری کرده و پس از هماهنگی با همکاران ما، اقدام به مرجوعی کالا فرمایید

۱. همانگونه که گفته شد کالا دارای مشکل فنی باشد.

* البته ضمانت کالاهای دارای گارانتی، با شرکت گارانتی کننده است.

۲. آسیبی به بسته بندی کالا وارد نیامده باشد و کارتن کالا موجود باشد.

۳. کالا دچار آسیب فیزیکی مانند ضربه، شکستگی، لب پریدگی و... نشده باشد.

۴. دخل و تصرفی در اقلام همراه کالا نشده باشد.

۵. برچسب یا لیبل هولگرام کالا جدا نشده باشد.

۶. حتما با کارشناسان کالا سه سوت هماهنگی شده باشد.

۷. کارت یا برچسب گارانتی آن مخدوش نشده باشد.

۸. مشکل فنی کالای خریداری شده باید حدکثر تا ۲۴ ساعت از زمان دریافت، به صورت کتبی اطلاع داده شود.(از طریق ایمیل  info@kala3soot.comیا تیکت در وبسایت یا لینک واتساپ پشتیبانی در بخش فوتر وبسایت)

اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:

- مهمترین نکته: لطفا در هنگام دریافت سفارشات، به خصوص در شهرستانها حتما سلامت ظاهری کالای خود را چک کنید! (دریافت از باربری، پست، تیپاکس، ایران پیام و...)

در صورت وجود آسیب، حتما از شرکت حمل کننده ی کالا درخواست تشکیل صورتجلسه خسارت بدهید و یا از تحویل کالا و امضای رسید خودداری فرمایید. (سلامت ظاهری یعنی نبود شکستگی، قُر شدگی، تو رفتگی و..)
در سفارشات تهران به دلیل حمل بیشتر کالاها با پیک و وانت خود شرکت، این مسئله به حداقل رسیده است.
در صورت آسیب کالا، بدون صورتجلسه، امکان پرداخت خسارت میسر نخواهد بود.

- آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش کالا سه سوت از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.

- کالاهایی که مشکل آسیب دیدگی، از طریق شرکت گارانتی کننده محصول قابل تعمیر باشد (مانند لوازم خانگی یا برخی کالاهای دیجیتال) شامل شرایط عودت نمی شوند.

 - لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به کالا سه سوت بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

مغایرت قیمت

کالا سه سوت همواره سعی می نماید که قیمتهای کالاها را به درستی و با حداقل خطا در سایت وارد نماید. اما از آنجائیکه این قیمتها توسط کارشناسان و اپراتورها وارد سایت می گردند، و در چند ماه اخیر نوسانات قیمت بسیار بالا بوده، و کارشناسان ما قیمت برخی کالا ها را هر روز تغییر میدهند، همواره امکان خطای انسانی در ورود اطلاعات وجود خواهد داشت. لذا در مواقعی که این قیمتها به اشتباه وارد سایت شده باشند هیچگونه تعهدی برای فروشگاه برای فروش کالا به همان قیمت اشتباه ایجاد نخواهد نمود، و تنها وجه پرداختی مشتری، در روز کاری آینده، عودت خواهد شد.

مشتری با قبول قوانین سایت حق هر گونه اعتراض در این موارد را از خود سلب می نماید.

   گارانتی و نصب و فعال سازی

کالاهایی که نیاز به نصب دارند مانند تلویزیون، یخچال، کولر آبی و غیره، حتما باید توسط نصاب شرکت انجام شود و تنها در این صورت است که کالای مورد نظر شما مشمول گارانتی و خدمات پس ازفروش می شود . در غیر این صورت طبق قوانین تمام شرکتهای معتبر داخلی و بین المللی، کالا از گارانتی خارج شده و مسئولیتی متوجه این فروشگاه نخواهد بود. مراحل لازم برای نصب اینگونه کالاها، در دفترچه راهنمای همراه کالا، قید شده است.

همچنین برای گوشی های تلفن همراه، تبلت ها و سایر کالاهایی که نیاز به رجیستری دارند، می بایست ظرف مدت قانونی (معمولا این مدت ۳۰ روز است) نسبت به رجیستر دستگاه اقدام فرمایید، در غیر این صورت دستگاه شما غیر فعال می شود، و مسئولیتی با کالا سه سوت نخواهد بود. (گفتنی است از طریق سامانه همتا بارها پیامک های هشداری مبنی بر غیر فعال شدن دستگاه، در مدت یاد شده برای کاربر ارسال میشود.)

به این صفحه امتیاز دهید